Aşk Büyüsü Nedir ? Aşk Büyüsü Tutarmı ? Aşk Büyüsü Var mı ?

Selam arkadaşlar; konumuz şu an için aşk büyüsü.

Yazının sonunda aşk büyüsü yapan bir kaç medyum linki verebilirim yada vermeyebilirim, yazının gidişatına ve o andaki psikolojime bağlı 🙂
çünkü konu çok derin arkadaşlar, aşk ve aşk büyüsü … vay be ! bak bu satırlarda özellikle pembe oldu, yok kendiliğinden değil ben yaptım, yazının aşka geldiği falan yok.

Öncelikle İslami açıdan bakarsak büyü ve fal haramdır, yasaklanmıştır. İçki de haramdır yani rakı da haram oluyor doğal olarak.
Bazı içenler şöyle der; şarap daha haram 🙂 hadi len , rakı, şarap ne farkeder haram işte. Şarabın yeri farklıymış, Allah Allah 🙂 yok ya !
Tamam kardeşim iç bir şey diyen yok ama şarap şöyledir rakı böyledir falan tribe girmeye de gerek yok, her neyse afiyet olsun.

Büyü işleride böyle ak büyü varmış kara büyü varmış… hmmm. Büyü lan işte akı bokumu var… Kara büyü harammış ak büyü öyle değilmiş.
Oldu canım. Hikaye çok yani yersen.

Burdan ne sonuç çıkarabiliriz ?

Büyü varmıdır yokmudur gibi düşünürsek İslama göre vardır. Neden ?
Çünkü var olan bir şey haram yada helal olabilir. Büyü haram kılındığına göre demek ki var.
Olmayan bir şeyin haram veya helal olması da söz konusu olamaz. Mesela yıldız tozu harammıdır helalmidir ? Cevap hiçbiri 🙂 çünkü elimizde yıldız tozu yok ve ne gibi etkileri var bilmiyoruz.
Kafa yapıyorsa haramdır şimdiden söyleyeyim.
Bu arada belirteyim 2007 yapımı Yıldız Tozu diye fantastik bir film var, hem film hem kadro çok iyi.
Robert De Niro, Michelle Pfeiffer, Claire Danes gibi yıldızlar var tavsiye ederim.

Neyse konumuza dönelim aşk büyüsü;
aslında bana sorarsanız aşk zaten büyüdür, daha ekstradan büyüye ne gerek var değil mi ?
Aşk büyüsü ile ilgili değişik şeyler okudum mesela canbar aşk büyüsü, buna sonra döneriz.
Bence en iyi aşk büyüsü paradır 🙂 para varsa aşkda olur meşkde…
Ya da aşk büyüsü büyük bir tek taş pırlanta yüzüktür daha iyisini bilen var mı ?
Aşk büyüsü adında öyle bir marka da var haberiniz olsun. Tek taşı alıyon yani veriyon hatuna ve büyüleniyor 🙂
Bayanlar kusura bakmayın ama malesef gerçek, büyülenmiyoruz deyin canımı yiyin …
Siz hiç bir bayanın bir erkeğe pırlanta aldığını gördünüz mü ? ben görmedim.
Demekki neymiş aşk büyüsü erkeklerden bayanlara doğru ilerliyor ve ilerlerken yolda kuyumcuya giriliyor çünkü kuyumcuda aşk büyüsü malzemeleri var.

Aşk büyüsü malzemeleri nerde satılıyor derseniz cevabı hazır, sır değil yani, en yakın kuyumcuya gidin gari.

Böylece en etkili aşk büyüsü nasıl yapılırmış öğrenmiş olduk.
Aşk bir duygudur, ruhsal bir olgudur İngilizcesi spiritual (bazen entel dantel tipler konuşurken duyarsınız) ancak her ne kadar duygusal, ruhsal falan diye atıp tutsakda sonuçta gerçek hayatta yani şarkılarda şiirlerde değil, sonuç olarak iş dönüp dolaşıp maddiyata dayanıyor.

Tamam hepsini bir kenara bıraktık 🙂 ben diyeceğimi dedim nasılsa …
Bu aşk büyüsünü kimler yapar ? Etkili aşk büyüsü nasıl yapılır ? Aşk büyüsünün bir süresi varmı ? Yani ne kadar zaman etkisi sürüyor ?
Düşünsene aşk büyüsünü yaptırmışsın ama süresi varmış 🙂 sabah kalkıyon artık kim kime yaptırdıysa sana diyor ki sende kimsin ? 🙂
Ben birde bu aşk büyüsünün fiyatını merak ediyorum mesela pahalısı vardır ucuzu vardır, acaba fiyat neye göre belirleniyor ?

Diyelim ki zengin birini kendine aşık edicen heralde bu aşk büyüsü pahalıdır 🙂

 

 

 

Yer işareti koy Kalıcı Bağlantı.

Yorumlar kapatıldı.